Książka przy herbatce [1] " Takie rzeczy tylko z mężem"


Książka „ Takie rzeczy tylko z mężem” to w zasadzie moje pierwsze spotkanie z Agatą Przybyłek. Wcześniej przeczytałam tylko „Przyjaciółki”, które pisała wspólnie z Natalią Sońską. Ta książka na tyle mi się spodobała, że zapragnęłam bliżej poznać twórczość autorki.
Książka przedstawia perypetie zwariowanej Zuzanny i jej męża Ludwika. Główna bohaterka od samego początku chce ocieplić swoją relację z swoim ślubnym. Jednak Agata Przybyłek jej wcale tego nie ułatwia. Zsyła na bohaterkę mnóstwo kłopotliwych sytuacji, z którymi musi sobie poradzić, jak np. opiekę nad nastoletnią córką siostry swojego męża czy ciągłe przygotowywanie się swojej rodzicielki do śmierci.

Autorka humorystycznie pokazuje prozaiczne życie żony i matki. Przedstawia  rodzinę tuż po momencie „ i żyli długo i szczęśliwie”, kiedy czar romantycznej miłości ulatuje, a mąż po 4 latach woli oglądać mecz z kolegami niż spędzić namiętny wieczór z żoną. Myślę, że nie jedna mężatka mogła się utożsamić z Zuzką.
Dla mnie „ Takie rzeczy tylko z mężem” to idealna książka na chandrę. Dawno przy czytaniu tak się nie uśmiałam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz