Na nowo


Bardzo serdecznie witam Cię w mojej części Internetu ;)
Cieszę się, że zechciałaś wypić dzisiaj u mnie herbatkę. I mam nadzieję, że regularnie będziemy ją pić razem :)
 
Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że już trochę się znamy. Muszę Ci przyznać, że o takiej zmianie myślałam już dłuższy czas. Bardzo potrzebowałam takiej odmiany. Zaczęcia na nowo. I pod swoim imieniem. Nie chcę już ukrywać się przed Tobą pod pseudonimem. Jestem po prostu Ania.

Chciałabym tutaj z Tobą dzielić się moją pasją, jaką są książki i pokazać Ci po jakie sięgam. Nie będą to jakieś wielkie recenzje, ale moje subiektywne opinie o nich. I mam nadzieję, że tutaj będziemy mogły wejść w dialog. Serdecznie do tego Cię zachęcam ;) 

Poza tym jak zwykle będę pisała moje spostrzeżenia i refleksje na temat życia, wiary i kobiecości, czyli o tym wszystkim, co mnie określa. 

A jeśli jesteś tutaj pierwszy raz to bardzo serdecznie Cię witam! I bardzo się cieszę, że tu jesteś! Naprawdę :) I mam nadzieję, że będziesz wpadać do mnie na herbatkę.
 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ojej! Jak mi miło! ♡
      Czyli mam rozumieć, że widzimy się na herbatce? ♡

      Usuń